فال ورق گشنیز

مجله اینترنتی مراقبت از مو

فال ورق گشنیز

۸ بازديد

من می نشینم و منتظر می مانم و به احتمال ضعیف یک ناشر دیگر معطل می شوم. این تنها شانس من فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است.

و چنین شانسی! من خودم را در حال محاسبه گشنیز و تعجب می بینم. بله، کتاب‌های معروف اغلب رد شده‌اند، و هنوز نشان خود را پیدا کرده‌اند. آیا هنوز می توانم باور کنم که این کتاب مردان را تکان دهد؟

آه، خدایا، در روح من آن را باور نمی کنم، زیرا الهام خود را از دست داده ام! من آن آتشی را که قرار بود مانند طوفان باد سراسر جهان را بچرخاند، رها کردم.

بله، از خودم می پرسم آیا چنین چیزهایی می تواند باشد! از خودم می پرسم آیا آنها واقعی بودند، آن همه شور و آن همه جسارت من! اگر طبیعی بود، به همین شکل زندگی می کرد!

-اوه، و بعد به عقب نگاه می کنم، و قلبم در درونم بیمار کراش می شود.

بنابراین وقتم را می گذرانم، و وقتی می روم و سعی می کنم کلی خودم را در نیچه گم کنم، بی رحمی او مرا در ناامیدی تازه ای فرو می برد.

۱۸ ژانویه.

من موهبت وحشتناک بی احساسی را دارم. و فکر می کنم بی احساسی من بیش از هر چیز دیگری در دنیا مرا عذاب می دهد.

من نه زندگی دارم، نه قدرت، نه احساس، طبیعتاً – تمام کارت اراده من فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است، همه تلاش فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است.

و اکنون که تلاش نمی کنم، دوباره در حالت بی حسی، ناامیدی کسل کننده و نامحسوس فرو می روم. من دیگر چیزی احساس نمی کنم، دیگر به هیچ چیز اهمیت نمی دهم. من زمانم را در ناتوانی درمانده کاری می گذرانم – و روز به روز چیزی را می بینم که مثل یک کابوس روی من می خزند. من باید دوباره به دنیا بروم و برای نان خود برده باشم!

فقط این نیست که الان خیلی ضعیفم و تمسخر او مرا آزار می دهد. در هر صورت با او کنار می آمدم. او بسیار باریک فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است – خیلی یک طرفه.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.