فال چای میخوام

مجله اینترنتی مراقبت از مو

فال چای میخوام

۱۱ بازديد

به نظر می‌رسید نه تنها آنها نمی‌توانند موضوع را درک کنند. آنها نمی خواهند . حقیقت آنها را خشنود نکرد، و به نظر می‌رسید که بهترین و عاقل‌ترین آنها این تصور را داشتند که فقط باید آن را نبینند، و حقیقت نخواهد بود. به روش دانشمندان زمان گالیله، که از نگاه کردن به تلسکوپ او یا تماشای او که وزنه ها را از برج پیزا می اندازد، خودداری کردند. آنها آن را توهین آمیز کردند که هرکسی باید بفهمد.

توانایی پیش‌بینی رویدادهای ماهی سیاسی به معنای تبانی با آنها بود. هنگامی که لینکلن، درست قبل از سقوط، جرأت کرد به ثبات «خانه ای که در برابر خودش تقسیم شده فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است» شک کند، دشمنانش دقیقاً به او حمله کردند. ۵گویی اعلام کرده بود، نه اینکه چنین خانه ای سقوط می کند، بلکه قصد دارد آن را خراب کند. و این دیدگاه تثبیت شده از تمام محافظه کاری های کشور بود، تنها دو یا سه سال قبل از آن که یکی از ترسناک ترین فاجعه های تاریخ بر آن منفجر شود.

بیایید سعی کنیم خودمان را در موقعیت ماه یک مرد متوسط ​​۱۸۶۰ قرار دهیم و اکنون ببینیم که همه چیز برای او ظاهر شد.

در اوایل دهه سی، هشت یا ده متعصب کم و بیش دیوانه – همانطور که یکی از نویسندگان آنها را توصیف کرد، “کشیشان مرتد و زنان بدون جنسیت” – دور هم جمع شده بودند و یک آشوب برای یک امر کاملاً غیرممکن و رویایی (اگر چیزی از انقلابی و انقلابی نگویم) آغاز کرده بودند. برنامه غیرقانونی) – “رهایی فوری و بدون قید و شرط بردگان.” آنها جامعه ای تشکیل دادند و مقاله ای به نام “آزاد کننده” راه اندازی کردند.

هنگامی که فرمانداران ایالت های جنوبی در مورد آن اعتراض کردند، محترم. هریسون گری اوتیس، شهردار بوستون، چنین نوشت: «بعد از پرس و جو به نظر می رسد که هیچ یک از اعضای دولت شهر، و یا هیچ میخوام یک از آشنایان من، هرگز در مورد این انتشار چیزی نشنیده بودند. مدتی بعد توسط افسران شهر به من گزارش شد که آنها روزنامه و سردبیر آن را بیرون آورده اند. که دفتر او یک سوراخ مبهم بود، تنها کمکی قابل مشاهده او یک پسر دعا کردن بود، و حامیانش تعداد بسیار کمی از افراد نادان ۶همه رنگ ها این اطلاعات را با موافقت بزرگان، به فرمانداران نامبرده ابلاغ کردم.

با اظهار این باور که تعصب جدید در میان طبقات محترم مردم مسیحی ساخته فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق ماهانه دعا و جادو و طلسم است و نه احتمال می‌داد که بسازد.»

با این وجود، خطر این تبلیغات شناخته شد، و دیری نگذشت که ابالیونیست ها سنگسار و تیرباران شدند، مطبوعات آنها در هم شکستند و جلسات آنها منحل شد. یک “گروه پارچه پهن” طنابی را دور گردن سردبیر لیبراتور انداختند و او را در خیابان های شهر کشیدند. و با وجود این، آشوب ادامه داشت. تمام “لنگ” های کشور به تدریج در مورد جنبش جمع شدند.

رهبر آنها رای زن، کافر، حرام خوار و گیاهخوار بود. او قانون اساسی را به عنوان «توافق با مرگ، و عهد با جهنم» محکوم کرد. مردی در میان آنها بود که در جلسات با زنجیر به هم زدن مچ دست و یقه آهنی سه شاخه ای در گردنش سخنرانی می کرد. و به نبات مردم یک شهر اعلام کرد که “بهتر فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است.

در میان آنها صد مغازه رم فروشی، پنجاه قمار خانه و ده فاحشه خانه ایجاد کنند تا یک کلیسا.” آنها به دعا کردنان اجازه دادند تا با آنها روی سکو صحبت کنند، و مدارسی را برای دختران دعا کردن باز کردند، یا سعی کردند تا زمانی که آنها ۷شکسته شد یکی از آنها از پرداخت مالیات به یک دولت برده دار خودداری کرد و به خاطر آن به زندان رفت.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.