فال احساس مقابل

مجله اینترنتی مراقبت از مو

فال احساس مقابل

۹ بازديد
و کارگران فکر می کنند که ممکن فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی پاسور , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است درست باشد. آنها آنقدر باهوش نیستند که متوجه شوند اگر افراد بدی در رهبران جنبش صنفی وجود دارد، باید به این دلیل باشد.

که مافوق به آنها رشوه می دهد. بنابراین، کارگران کاملاً گیج شده اند، آنها نمی دانند به کجا مراجعه کنند.» مرد آرام صحبت کرد، اما چهره اش از هیجان می لرزید. »شرکت مدام تکرار می کند که مردان راضی هستند – ما آنها را تحریک می کنیم. اما آیا آنها راضی هستند؟ شما آنقدر اینجا هستید که احتمالاً این را می دانید.» هال پاسخ داد: «این ارزش صحبت کراشم کردن را ندارد. »البته که خوشحال نیستند!

آن‌ها اغلب به نظرم می‌آیند که دسته‌ای از کودکان در تاریکی گریه می‌کنند – نمی‌دانند چه چیزی را از دست می‌دهند، چه کسی را سرزنش کنند یا برای کمک به چه کسی مراجعه کنند.» هال متوجه شد که تردیدهایش در حال ناپدید شدن هستند. این مرد اصلاً آن تصویری نبود که هال از یک سازمان دهنده اتحادیه برای خود ساخته بود. او یک آمریکایی زیبا کراش و چشم آبی بود، اصلاً وحشی و گنده دهان نبود.

بلکه بیشتر در فکر بود. البته در او خشم وجود داشت، اما در پر سر و صدا خود را نشان نمی داد، و این خویشتن داری هال را خشنود می کرد، زیرا علیرغم تمایلات دموکراتیکش، او عادت داشت که مانند کل طبقه فکر کند، که از صداهای بلند اجتناب می کند و بزرگنمایی بیش از حد علاقه هال همچنین با نگرش مرد نسبت به نقاط ضعف افراد کارگر برانگیخته معشوق شد. “خستگی” فقرا، که بسیاری از آنها را ناامید کرد.

بزدلی و بی ثباتی آنها، چیزهایی بود که هال فقط درباره آنها صحبت کرده بود. آنها گفتند: «نمی توان به آنها کمک کرد. آنها کثیف و تنبل هستند، می نوشند و عهد خود را می شکنند، به هم خیانت می کنند و همیشه همینطور بوده اند.» این ایده بر این فرمول متمرکز بود: “طبیعت انسان را نمی توان تغییر داد!” مری برک، که به طبقه کارگر تعلق داشت، نیز مقابل به این شیوه خشمگین و تحقیرآمیز از کارگران صحبت کرد.

اما اولسون به مردانگی آنها ایمان داشت و به دنبال بیدار کردن و آموزش آنها بود. راه پیش رویش صاف و مستقیم بود. «باید همبستگی را به آنها آموزش داد. به عنوان یک فرد، آنها به طور درمانده تحت سلطه کنگلومراهای بزرگ هستند. اما وقتی آنها به یکدیگر می پیوندند تا کار خود را به طور کلی بفروشند، واقعاً می توانند معنایی داشته باشند.” ساکت شد و با سوال به دیگری نگاه کرد. “در مورد اتحادیه های کارگری چه احساسی دارید؟” هال پاسخ داد: «یک چیز وجود دارد که می خواهم آن را روشن کنم. شما می شنوید که مردم در مورد این و آن صحبت می کنند.

تعصبات زیادی در هر دو طرف وجود دارد. این باعث می‌شود که بخواهم به کسی که در پایین فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است کمک کنم، اما احتمالاً می‌خواهم بدانم آیا دارم راه درستی را انتخاب می‌کنم.» «چه اقدام دیگری قابل تصور فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است؟» اولسون لحظه ای سکوت کرد. «آیا دل خوش صاحبان معدن را جلب می‌کنید؟» »اینطور نیست؛ اما آیا نمی توان به طور کلی برای مردم – برای افکار عمومی جذابیت داشت؟ من به عنوان یک آمریکایی بزرگ شده ام و یاد گرفته ام که به کشورم ایمان داشته باشم. من نمی توانم به هیچ راه دیگری برای رسیدن به عدالت فکر کنم. شاید مردان بتوانند با پیوستن به احزاب سیاسی -» اولسون فریاد زد: «به احزاب سیاسی. “پروردگار خوب! چند وقته اینجایی؟» “فقط یکی دو ماه.” «تا نوامبر بمانید، خواهید دید که انتخابات در این کشورها چگونه برگزار می شود!» “البته می توانم حدس بزنم-” »نه، شما نمی توانید این را حدس بزنید. فراتر از اخاذی و بدبختی!» “اما اگر مردها با هم رای می دادند -” چگونه می توانند با هم رای دهند – هر کسی که چنین چیزی را پیشنهاد کند بلافاصله رانده می شود. شما حتی نمی توانید مدارک شهروندی بگیرید، مگر اینکه مرد شرکت باشید، شما را در ثبت رسمی علامت نمی زنند، مگر اینکه سرکارگر دفاع خود را ارائه دهد. اگر اتحادیه کارگری وجود نداشته باشد، چگونه می‌توانید کاری را شروع کنید؟» هال باید اعتراف می کرد که منطقی به نظر می رسید، اما تمام دفال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم استان هایی که درباره «نمایندگان مسافر» و پیامدهای مخرب «قدرت اتحادیه» شنیده بود به ذهنش خطور کرد. او فکر نمی کرد به این ایده بپیوندد! اولسون به ارائه خود ادامه داد. »ما یک سری قوانین را در مورد معادن زغال سنگ تصویب کرده ایم – قانون هشت ساعت کاری روز، قانون منع پرداخت دستمزد از طریق حواله، قوانین مربوط به فروشگاه های شرکت، ایمنی معادن، و وزن کشی. بازرس اما وجود چنین قوانینی در دره شمالی چه تفاوتی ایجاد کرده فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است؟ اصلاً از آنها خبر داری؟” “اگر این چیزی فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است که شما فکر می کنید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.