فال چوب آنلاین

مجله اینترنتی مراقبت از مو

فال چوب آنلاین

۸ بازديد
و به یک قانونگذار ایالتی مترقی متوسل شدند و مالیات مدارس در میلواکی را مشروط به پرداخت حداقل حقوق ۱۵۰۰ دلاری به معلمان کلاس، تا سقف ۲۴۰۰ دلار دریافت کردند. تصور کنید هیئت مدیره مدرسه ای نمی تواند معلمان خود را با تهدید به حقوق بترساند ۲۳۲کاهش، و شما متوجه خشم باند آموزشی با فدراسیون معلمان میلواکی می شوید! مذهبی این معلمان میلواکی که به افزایش حقوق خود راضی نبودند.

به کمپین تبلیغاتی انجمن ایالتی کمک کردند تا حقوق معلمان دیگر افزایش یابد. آنها از طریق قانونگذار ایالتی بهترین قانون مهدکودک در ایالات متحده را لابی کردند. آنها قوانینی را برای دوره تصدی پیشنهاد کردند و بهترین قانون را در این زمینه تهیه کردند. به طور خلاصه، محله میلواکی انجمن معلمان ویسکانسین بلشویسمی فال جدید و اصلی آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است، خام، سرخ و خونین، که زمین مقدس آموزش آمریکایی را زیر پا می گذارد.

جی . از «کلاریون»، میلواکی، ۱۸ نوامبر ۱۹۲۲: بلشویسم آموزشی (sic) میلواکی هفته گذشته باسوادان برجسته آموزشی ویسکانسین را سرگرم کرد. این کنوانسیون که امروز برای خلاقیت در کارهای هماهنگ، حسن نیت و روحیه توسعه سازنده طراحی شده بود، منجر به تلاشی وحشیانه و آشوبگرانه برای تعیین وضعیت نظام کفال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است با توجه به مربیان دولتی ما شد.

بالاتر از همه، رئیس انجمن معلمان میلواکی نظریه‌ای را در ماهیت بلشویستی خود منتشر می‌کند که اساس یادگیری را متزلزل می‌کند و اصول و آرمان‌های سیستم آموزشی آنلاین دولتی ما را در معرض خطر قرار می‌دهد.» (توجه: این “نظریه” این بود که معلمان برابر با سرپرستان هستند.) برای روشن شدن آنچه در ادامه می آید، باید درک کنید.

که خارج از میلواکی، باند همچنان سازمان های معلمان را کنترل می کند، همانطور که در کالیفرنیا و تمام ایالت های دیگر این کار را انجام می دهد. اکنون می‌خواهیم رهبران باند ویسکانسین را در کارشان برای نگه داشتن محلی میلواکی تماشا کنیم. اساسنامه انجمن معلمان ویسکانسین مقرر می داشت که نمایندگی در همایش ها بارداری باید بر اساس یک نماینده به ازای هر پنجاه عضو یا بخش عمده پنجاه نفر باشد.

این ماده تا آنجایی که زبان انگلیسی می‌توانست صریح باشد، و کاملاً حذف شده بود و برای همه درک شده بود. اعضای محلی میلواکی ۱۳۴۷ عضو حقوق بگیر داشتند و بر این اساس نماینده آنها بیست و هفت نفر تعیین شده بود. اما اکنون این باند ادعا می کند که جوامع کوچک باید فرصتی برای اعزام نمایندگان به کنوانسیون داشته باشند. اجازه دهید مشروط بر این باشد.

که جوامعی که کمتر از پنجاه معلم دارند به ازای هر کدام یک نماینده داشته باشند ۲۳۳بیست و شش عضو معلمان میلواکی پاسخ دادند: خیلی خوب، اما اگر اساس نمایندگی این فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است.

که به ازای هر بیست و شش عضو، یک نماینده باشد، شهرهای بزرگ نیز به جای اینکه به ازای هر پنجاه عضو، یک نماینده داشته باشند، به ازای هر بیست و شش عضو، یک نماینده داشته باشند. . اما می بینید که این با هدف باند مطابقت نداشت.

که می خوفال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم استند معلمان میلواکی را به یک در پنجاه نگه دارند، در حالی که نمایندگی مضاعف به مناطق کشور می دادند، که باند زیر نظر داشت.

در فوریه سال ۱۹۲۲ جلسه کمیته اجرایی انجمن ایالتی تشکیل شد و تصمیم گرفته شد که اجازه تشکیل افراد محلی انجمن در جوامع کوچک، این افراد محلی شامل بیست و شش عضو یا بیشتر باشد، با این تفاهم که کنوانسیون، که در نوامبر برگزار می شود، تعیین خواهد کرد که آیا این رویه را تایید می کند یا خیر. در سراسر کشور نمایندگان ایالتی بر اساس این ترتیب انتخاب شدند و چهل و شش نفر از آنها به کنوانسیون آمدند. نقشه این باند این بود که این نمایندگان کشوری را بنشیند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.