فال ابجد کارتی

مجله اینترنتی مراقبت از مو

فال ابجد کارتی

۴ بازديد
این نوع عشق را درک نمی کنند. اما، خانم لوئیس، به همین دلیل نمایشنامه ام را نوشتم! می‌خواهم به آنها بفهمانم.» خانم لوئیس گفت: “اما شما نمی توانید چنین کاری را روی صحنه انجام دهید.” “مردم برای دیدن نمایش شما نمی آیند.” و سپس شرایط موفقیت در تجارت تئاتر را برای او توضیح داد. ترسیس با کلاچ یخی در اطراف قلبش گوش داد. او کارتی در نهایت گفت: “من بسیار متاسفم.

خانم لوئیس”، “اما من نمی توانم آنچه شما می خواهید را انجام دهم.” “نمیتونستم انجامش بدم!” دیگری با تعجب گریه کرد. “این به هیچ وجه در ایده من نمی گنجد.” اما، آیا نمی خواهید نمایشنامه خود را تولید کنید؟ “فقط همین فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است، من می خواهم نمایشنامه ام را تولید کنم. اگر کاری را که شما گرفتن می خواهید انجام می دادم، این بازی من نبود.

این می تواند بازی شخص دیگری باشد.» و همانجا ایستاد. این بازیگر با او دعوا کرد و اعتراض کرد. او به او نشان داد که او در اینجا چه شانس بزرگی دارد – شانسی که به یک نویسنده جدید و ناشناخته رسید، اما یک بار در زندگی. اینجا مدیری بود که آماده بود با او یک قرارداد خوب ببندد و یکباره نمایشش را در تئاتر برادوی اجرا کند. و در اینجا یک مورد علاقه عمومی مشتاق بود که نقش اصلی را داشته باشد.

این هر چیزی بود که او می توانست بپرسد – این گوشی می توانست شهرت و ثروت در یک لحظه باشد. اما ترسیس فقط سرش را تکان داد – او نتوانست این کار را انجام دهد. او تقریباً از ناامیدی بیمار بود. اما این موقعیتی بود که در آن تلاش برای سازش فایده ای نداشت – او به سادگی نمی توانست از «نابغه» یک «دفال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم استان عاشقانه» بسازد.

بنابراین در نهایت سکوتی بین آنها حاکم شد – خانم لوئیس دیگر چیزی برای گفتن نداشت. ترسیس با کم‌حالی گفت: «پس فکر می‌کنم بازی را نمی‌خواهی». او با ناراحتی پاسخ داد: “نمی دانم.” من باید دوباره در مورد آن فکر کنم و با مدیرم صحبت کنم. من روی چنین احتمالی حساب نکرده بودم.» و بنابراین آن را ترک کردند و تیرسیس رفت. صبح روز بعد صغیر او نامه ای از “رابرتسون جونز، شرکت” دریافت کرد که از او خوفال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است فوراً تماس بگیرد.

پر از چهره و به شیوه‌ای فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم استوار بود. و فوراً آشکار شد که او از تیرسیس دعوت کرده بود که بیاید و غلت بخورد. او گفت: “خانم لوئیس به من می گوید که شما نمی توانید صوتی در مورد نمایشنامه موافق باشید.” تیرسیس با کمرنگی گفت: «نه. و سپس آقای جونز شروع کرد. او به تیرسیس گفت که قصدش از انجام این نمایش چیست. دوشیزه لوئیس یکی از “ستاره های” آینده کشور بود، و او مایل بود بدون هیچ گونه مداخله ای از او حمایت کند. 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.