فال قهوه ادم

مجله اینترنتی مراقبت از مو

فال قهوه ادم

۵ بازديد
یکی از دو کاری که با شما انجام می دهد – شما را به همان موجودی تبدیل می کند، یا روح را از شما می کند. اینو میفهمی؟ و هیچ چیز آن را متوقف نخواهد کرد – برای هیچ چیز در جهان به جز بیان خود اهمیتی ندارد! و اگر بخواهی با من ازدواج کنی، هیچ قولی از من نخواهد بود جز اینکه آن را به تو تحمیل کنم! تا تو را ببرند، و از تو به چنین موجودی بسازند، بکشند ادم یا معالجه کنند – هیچ چیز دیگری! نه یک لحظه صبر – بلکه فقط یک تقاضای اصرار و دیوانه وار برای موفقیت – و انزجار آتشین و سوزاننده از شما وقتی موفق نمی شوید.

ارمنی انزجاری که باعث می شود فریاد بکشید – و شما را زنده کند! آیا این را درک می‌کنید و آیا از خلق و خوی پشت این موضوع اطلاعی دارید؟ و چگونه به نظر شما می رسد، من نمی دانم – این تنها نوع حقیقتی فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است.

که من قادر به انجام آن هستم. من به سادگی نیروی اراده پرشور و خشمگین خود را برهنه پرت خواهم کرد و در هر لحظه از زندگیت تو را با آن مجازات خواهم کرد.

تا زمانی که آن را بفهمی و دوستش داشته لاله باشی و مانند من پرستش کنی. حالا، نمی‌دانم در مورد این نامه چه فکری خواهی کرد – و برایم مهم نیست. اینجفال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است – و شما باید آن را بگیرید.

برای انتقاد به سراغ شما نمی آید، بیشتر از این که برای انتقاد به دنیا می آید. بر جهان حکومت خواهد کرد. اگر با تو ازدواج کنم، باید تمام روحم را در حضور تو زندگی کنم، و تو باید آن را تقسیم کنی. اگر فکر می‌کنید می‌توانید این کار را انجام دهید، بدون اینکه قبلاً زجر بکشید، و ابتدا خود له شده خود را از دست داده باشید، در اشتباهید. اما این را به خاطر داشته لباس باشید.

من از شما به همان اندازه آتش خواهم خوفال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است. ممکن فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است بگویی نمی توانی ، ممکن فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو لاشخور و طلسم است.

گریه کنی و بگویی نمی توانی – من به سمتت دندان قروچه می کنم و می گویم باید . شاید من احمقی هستم که فکر می کنم می توانم این کار را انجام دهم. به هر حال، من نمی خواهم کار دیگری انجام دهم. من احمقی هستم که به انجام هر کار دیگری فکر کنم و تو به من اجازه بدهی. من نمی‌توانم بدون واکنش انزجاری نسبت به هنرم دروغ بگویم و شما نمی‌توانید با من ازدواج کنید، مگر اینکه این را بفهمید. وقتی پای این نامه نشستم، خودم را دیوانه خواندم که سعی کردم زندگی ام را به زندگی تو گره بزنم. حالا دوباره به شما علاقه مند شدم.

ممکن فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است بخواهید این بازیگران را همچنان بسازید. و اوه، البته من طبق معمول برمی گردم، و شما خوشحال خواهید شد، و من “رومئو” شما خواهم بود! اوه – چقدر از آن نامه متنفر بودم! “رومئو” واقعا! آیا ما اوقات احساسی خوبی را سپری نمی‌کردیم.

تو با زیباترین لبفال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است، و من تو را در آغوشم می‌گیرم و به تو می‌گویم که چقدر دوستت دارم! تیرسیس عزیزم: من همسرت خواهم شد این فکر من را محکم و آرام می گیرد و نه اشکی دارم نه ترس و نه تردید. البته در حین خواندن نامه شما عذاب کشیدم و خویشتن داری ام فرو ریخت، اما هیچ «اشک ناامیدی» در چشمانم نیامد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.