فال قهوه برگ

مجله اینترنتی مراقبت از مو

فال قهوه برگ

۴ بازديد
شاه این را تعیین خواهد کرد. ما شما را نزد شاه می بریم.» با خوشحالی پاسخ دادم: “خیلی خوب.” بیا جو. بیایید به دیدار شاه برویم.» ۱۶۰ او در این مورد پوزخندی زد، زیرا جو به راحتی نمی ترسد، و ما به ها اجازه دادیم که ما را از پشت بام همراهی کنند، آنقدر مطیع عمل کردند که ما را بند نکردند و حتی بدن ما را لمس نکردند. آنها صرفاً ما را در یک توده متراکم احاطه کرده بودند.

و از آنجایی که اندازه آنها غول پیکر و قوی مانند گاو لاک پشت نر بودند، به همان اندازه روشی امن بود. خانه ای که از آن عبور کردیم بد چیدمان و مبله نبود. اتاق‌های متعددی را از راهروهایی که طی می‌کردیم دیدیم، و آن‌ها دلپذیرتر و دوست‌داشتنی‌تر از آن چیزی بودند که شما تصور می‌کنید، با در نظر گرفتن این که این جزیره‌ای غیر متمدن فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است که پیشرفت جهان هرگز به آن فکر نکرده بود.

مربع بیرون – واقعاً یک دایره بود – مملو از مردان، زنان و برگ کودکان بود، همه از نظر لباس پوشیده اندک بودند، اما فروتن‌ترین آنها ثروتی با زیورهای مروارید به تن داشتند. ۱۶۱ این جزیره فیتان باید بسیار پرجمعیت باشد. حداقل دویست مرد در قایق ها بودند که از صخره ها محافظت می کردند. جنگل پر از آنها بود. بسیاری در مزارع کار می‌کردند، و هنوز شهر مروارید، تا آنجا که می‌توانستیم ببینیم، پر بود. بومیان از هیکل و هوش برتری برخوردار بودند.

ما فکر می‌کردیم که و برای ساکنان جزایر دریای جنوبی، افراد فوق‌العاده‌ای خوب هستند، و اغلب وفاداری و هوش و ذکاوت آنها را ثابت کرده بودیم. اما فایتان ها از هر نظر کاملاً با آنها برابر بودند، و من از گزارش های بزغاله تواموتو می دانستم که آنها سرمایه ای مانند شهر مروارید ندارند و به شیوه ای ابتدایی تر زندگی می کردند. با عبور از میدان بین صفوف نزدیک بومیان ساکت و خیره شده، ما را به سمت پله های معبد بزرگ همراهی کردند و از یک درگاه طاقدار بلند به داخل رفتیم. ۱۶۲ فصل یازدهم یک پادشاه، یک کشیش و یک پسر در کمال تعجب ما تالار بزرگی پیش روی ما نبود.

اما یک راهرو ورودی که چندین در از آن باز می شد با حصیرهای ظریف بافته شده آویزان بود، که همه آنها با طرح های مروارید مروارید تزئین شده بودند. قبل از هر درگاه، نگهبانی قرار داشت که مجهز به نیزه و تبر بز جنگی دولبه بود، که دومی با روشی که سرخپوستان آمریکای شمالی به کار می بردند از گچ ساخته شده بود. یک سروان از این گاردها بود و وقتی یکی از رهبران ما با صدای آهسته با او صحبت کرد.

این مقام از دری مرکزی ناپدید شد. او در حال حاضر بازگشت و به من و جو گفته شد که او را دنبال کنیم. بعد از ما فقط یک دوجین از اسیرکنندگان ما آمدند، عقب را بستند، و بنابراین در یک صفوف باشکوه، ما یک راهرو طولانی را زیر پا گذاشتیم و به اتاق تخت سلطنت رسیدیم. ۱۶۳ این آپارتمان بزرگ و وسیعی بود که پنجره های زیادی با پوست ماهی نیمه شفاف و جنگل رنگ آمیزی شده در رنگ های مختلف پوشانده شده بود.

اینها ظاهر شیشه های رنگی داشتند و کاملاً مؤثر بودند. در اطراف سه طرف اتاق یک نیمکت سنگی قرار داشت که با تشک پوشانده شده بود و در مرکز آن یک مکان برجسته یا گلدان با صندلی پهن و مروارید پوشانده شده بود. روی نیمکت سلطنتی بسیاری از پتوهای همجنس گرا بافته شده از الیاف نرم نارگیل وجود داشت و پادشاه توانا فیتان روی آن ها به صورت صاف و رو به پایین خوابیده بود. اعلیحضرت فقط یک پسر بود.

شکل مسی او لاغر و باریک بود، اما از نظر طول بیشتر از شکل من نبود. ۱۶۴ او برای مدتی تکان نخورد و من این فرصت را داشتم که او را با کنجکاوی معاینه کنم. گره موهایی که در پشت سر او پیچانده شده بود با پنج مروارید سیاه هیولا تزئین شده بود – نادرترین و ارزشمندترین نوع شناخته شده. دور کمرش کمربند پهنی بود که روی آن مرواریدهای گل رز نفیس خوشه‌ای بود. روی شانه او شنل کوتاهی پوشیده شده بود که با همان گوهرهای گرانبها ضخیم دوخته شده بود. اما گذشته از این غنای تزئینی، هیچ چیز برای تمایز پادشاه جوان از رعایای خود وجود نداشت، مگر اینکه این نگرش او بود. این ممکن فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است نشان دهنده غم و اندوه، ناامیدی یا رنج باشد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.